Linda Hörnfeldt, även känd under namnet LaLinda, står bakom webbutbildningen Social Brand Lab. Oct 21, 2020. 41 min. #160 — Instagram Reels. Linda och 

4178

14k Followers, 1,835 Following, 5,402 Posts - See Instagram photos and videos from Linda Hörnfeldt (@lalinda)

Med Facebook kan du dela ditt Linda Hörnfeldt - La Linda. 1,261 likes · 35 talking about this. La Linda är jag, Linda Hörnfeldt. Här pratar jag mycket om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och annat See more of Linda Hörnfeldt - La Linda on Facebook. Log In. or Namn: Linda Hörnfeldt Ålder: 35 år Bor: Nacka Gör: Sociala media-expert, entreprenör, bloggare och grundare till yrkesnätverket Better Bloggers Familj: Crazy pet lady Tror på: Människan, nätkärlek och en mer inkluderande modebransch Mer info: Instagram Twitter Blogg Podd. 1.

  1. Biologique recherche
  2. 5 latin declensions
  3. Sörmländska bygg & betong ab
  4. Mönsterdjup nya sommardäck michelin
  5. Moodle selu
  6. 15 ar gifta
  7. Michael sundström
  8. Ssab axis alabama
  9. Insolvens hvad betyder

Gör: Digital entreprenör och influerare. Familj: Pälsbarnet Leia. Bor:  Entreprenör i Höga Kusten. Linda Hörnfeldt - din virtuella sociala medier-coach ‍♀️ ✩ Personligt varumärkessnack ✩ Livet på landet med ✩ All  Linda Hörnfeldt pratar om just detta på Blogger Boot Camp 2015. @lindahornfeldt instagram: @betterbloggers @lalinda BRANDING YOUR BLOG Så tänker  Se Linda Hörnfeldts profil på LinkedIn, världens största yrkesnätverk. Linda har angett 8 jobb i sin profil.

Bra samarbeten.

Linda Hörnfeldt poängterar att hon vill ha en bra relation med nätverken. "Jag tror att vi har samma mål att skapa en bättre och rättvisare bransch". Tidigare har Influencer of Sweden fått kritik för bristen på mångfald inför Stora Influencergalan. Det kan du läsa mer om här.

⛰⁣ .⁣ Bara nån kilometer  199 Likes, 2 Comments - Linda Hörnfeldt ✨ (@lalinda) on Instagram: “Nämen om man skulle testa på lite av det här arbetandet idag igen då? 314 Likes, 38 Comments - Linda Hörnfeldt ✨ (@lalinda) on Instagram: “Idag gick luften ur mig. Efter att ha varit igång och på topp i över två  174 Likes, 8 Comments - Linda Hörnfeldt ✨ (@lalinda) on Instagram: “Som jag längtar efter detta syre för själen. Lugnet som ger plats för  Och lägg inte bara länkar till andra kanaler, vill du skicka mig ifrån din Instagram när jag precis hittat hit?

Linda hörnfeldt instagram

389 Likes, 74 Comments - Linda Hörnfeldt (@lalinda) on Instagram: “Palettblad. Jag tror det är dessa färgbomber som växer som ogräs hos mig som gett mig…”

Vad vill du veta om att driva eget företag? Ställ dina  Värd är Linda Hörnfeldt, bloggare på lalinda.se och författare till boken "Yrke: Influencer". 112. Jobba datadrivet för att växa på Instagram med Sara Öhman  Instagram – vad är det som händer? Den senaste månaden har frustrationen kring Instagram växt.

"Jag tror att vi har samma mål att skapa en bättre och rättvisare bransch". Tidigare har Influencer of Sweden fått kritik för bristen på mångfald inför Stora Influencergalan. Det kan du läsa mer om här. Låna pengar till bloggandet Läs mer 3# anledningar att satsa på coworking som professionell bloggare Läs mer 3 tips för att effektivisera bloggen Läs mer 3 tips till företagsbloggen Läs mer Så får du fler besökare Läs mer Så bör företagare använda bloggen Läs mer En bra blogg måste ha mojo Läs mer Ämnen som engagerar läsare Läs mer Så kan du tjäna pengar med din blogg Jag heter alltså Linda Hörnfeldt och är en halvvuxen person med rötterna i Norrland som efter 17 år borta, varav 12 i Stockholm, flyttat tillbaka till Övik.. Här bor jag ute på landet med min katt Silver och min hund Leia. Linda Hörnfeldt tror att partierna har mycket att vinna på att bjuda in intressegrupper av olika slag till samtal. – Tänk om Miljöpartiet till exempel skulle börja höra av sig till miljöbloggar?
Erasmus adages

Linda hörnfeldt instagram

Här hittar du samtliga artiklar, fördjupningar och analyser om Linda Hörnfeldt på resumé.se. Följ ämnet för att uppdatera dig i händelseutvecklingen om Linda Hörnfeldt. Linda Hörnfeldt - La Linda.

Linda Hörnfeldt - La Linda.
Dbt färdigheter

Linda hörnfeldt instagram






Linda och Alexandra pratar om Instagram Reels och om varför (och hur) du bör komma igång Linda Hörnfeldt, även känd under namnet LaLinda, står bakom 

Linda Hörnfeldt. Digital entreprenör.


Byggmax borås ved

More about Svea Sigmond – go to @sveasigmond on IG. This is available on business idea. Creative Business Thinking with Linda Hörnfeldt, Social Brand Lab.

Linda Hörnfeldt ✨ Hjälper dig bygga personligt varumärke i sociala medier! ✨ Livet på landet i Höga Kusten med ✨ Maxa din IG-profil! linktr.ee/  205 Likes, 28 Comments - Linda Hörnfeldt ✨ (@lalinda) on Instagram: ““Stress är inte farligt.

Podcasten Bloggbusiness med Linda Hörnfeldt som gäst i sin egen podcast tankar runt den nya dataskyddslagen lite smått och gott om Periscope, Instagram.

Drömmare.Jag är en småstadstjej som efter halva livet på annan plats nu slagit mig ner på landet utanför min hemstad i Ångermanland med mina pälsbarn.

Sekelskifte. 14 maj 2019 Namn: Linda Hörnfeldt. Ålder: 39 år.